سبد خرید

کل فاکتور

ساخت حساب

بهترین برند های کیف زنانه

خانه / وبلاگ / بهترین برند های کیف زنانه

موضوع

بدون شک یک کیف زیبا از مهم‌ترین اکسسوری‌ها در استایل یک بانوی شیک‌پوش است. یک کیف زنانه لوکس می‌تواند ارزش کل استایل شما را به‌تنهایی بالا ببرد. می‌توان گفت وجود حداقل یک کیف زنانه از یک برند کیف معروف در کمد هر خانمی ضروری است. معمولاً ارزش یک کیف به جنس آن بستگی دارد. در این مطلب از چرمانی شما را با بهترین برندهای کیف زنانه آشنا می‌کنیم.

برندهای کیف خارجی

ابتدا به سراغ بهترین برندهای کیف خارجی که در دنیا طرف‌داران زیادی دارند، می‌رویم. هر یک از برندهای کیف که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، در سطح جهان شناخته‌شده‌هستند. احتمالاً شما هم بارها و بارها نام این برندهای معروف را شنیده یا در استایل سلبریتی‌ها دیده‌اید. همچنین ممکن است در بازار مدل فیک آن‌ها را زیاد دیده باشید. 

برند GUCCI

برند گوچی (GUCCI) یکی از بهترین برندهای کیف زنانه در سراسر دنیا است. همچنین گوچی یکی از معروف‌ترین‌ها در بین افراد است. حتی اگر با نام این برند آشنا نباشید با دیدن نماد آن سریعاً آن را خواهید شناخت. این برند ایتالیایی سال‌های طولانی است که در صنعت مد و پوشاک فعالیت می‌کند.
ظرافت و زیبایی ایتالیایی را می‌توانید در کیف‌های زنانه گوچی ببینید. کیف‌های این برند با پارچه‌های بسیار باکیفیت تولید و روانه‌بازار می‌شوند. معروف‌ترین مدل کیف زنانه GUCCI، کیف‌هایی هستند که از پارچه‌های کرم قهوه‌ای چهارخانه تولید شده‌اند و نواری به رنگ سبز و قرمز روی آن خودنمایی می‌کند. این مدل معروف از بهترین برندهای کیف خارجی با سگک نعل اسبی و معمولاً بند زنجیری، نماد برند گوچی در دنیا است.

کیف زنانه مارک CHANEL

یکی دیگر از بهترین برندهای کیف زنانه، برند شنل (CHANEL) است که به‌دلیل تولید کالاهای لوکس زنانه در سطح جهانی شناخته‌شده‌است. خانم "کوکو شنل" که از طراحان معروف فرانسوی بود در سال 1910 میلادی برند CHANEL را با تولید لباس‌های راحت و شیک برای خانم‌ها تأسیس کرد. پس از گذشت سال‌ها، شنل به یکی از بهترین برندهای کیف زنانه و البته گران‌ترین آن‌ها در دنیا تبدیل شده است. کیف‌های کوچک با بند زنجیری و دوخت چهارخانه که نمادی از شنل روی آن‌ها نصب شده، معروف‌ترین کیف‌های برند خارجی شنل هستند.

کیف برند FENDI

یکی دیگر از بهترین برندهای کیف زنانه ایتالیایی، فندی (FENDI) است. این برند از ابتدا با کیف‌های دستی خود به معروفیت رسید و در حال حاضر یکی از برندهای کیف خارجی با قیمت بالا شناخته‌می‌شود. پرطرف‌دارترین مدل کیف زنانه فندی، کیف‌های باگتی آن با طرح‌های برجسته لوگوی فندی هستند که برروی چرم کیف حک‌شده‌اند. با توجه به قیمت بالای محصولات برند FENDI اکثر مشتریان آن از جامعه ثروتمند و لاکچری در دنیا هستند.

کیف زنانه برند HERMES

احتمالاً نام برند هرمس زیاد به گوشتان خورده است؛ زیرا HERMES جزو معروف‌ترین برندهای کیف خارجی است. هرمس در سال 1837 میلادی در کشور فرانسه شروع به تولید اکسسوری‌های لوکس کرد، اما از سال 2016 میلادی به خاطر کیف‌های دستی زنانه با طراحی خاص شهرت بیشتری یافت. یکی از مزیت‌های این برند این است که کیف‌های زیبا و باکیفیت آن با رنج قیمت مناسبی به فروش می‌رسند و هر خانم شیک‌پوشی می‌تواند کیفی از این برند معروف را در کمد خود داشته باشد.

برند Louis Vuitton

برند لوییس ویتون (Louis Vuitton) از دیگر برندهای معروف خارجی است که از سال 1854 میلادی کار خود را با تولید چمدان در پاریس فرانسه شروع کرد. سپس انواع کیف زنانه را به کالکشن محصولات خود اضافه کرد. کیف‌های این برند به تعداد محدود و برای افراد خاص تولید می‌شوند. البته مدل‌های معروف آن را با پارچه‌های کرم و قهوه‌ای با لوگوی ویتون که بر روی آن تکرارشده‌است، می‌توانید در دست سلبریتی‌ها ببینید.
جالب است بدانید که کیف دستی‌های زنانه برند لوییس ویتون، دست‌ساز هستند و گاهی تولید یک کیف دستی کوچک آن تا یک هفته ممکن است طول بکشد.

برند معروف کیف در ترکیه

ترکیه کشوری است که اکثر ایرانی‌ها برای تفریح به این کشور مسافرت می‌کنند و بعید است که هر مسافری برای خرید از برندهای معروف سری به بازارهای ترکیه نزند. البته ترکیه و مخصوصاً استانبول آن‌قدر مراکز خرید جذاب و متنوعی دارد که باعث شده ترکیه به یکی از مناسب‌ترین کشورها برای خرید کیف زنانه به‌شمارآید. بهترین برندهای کیف زنانه را در ترکیه هم می‌توانید پیدا‌کنید. دریموند (derimod)، چانتاجیم (Cantacim)، سانتا پلو (santa polo)، واکو (Vakko)، فلو (FLO) و ... چند برند معروف کیف در ترکیه هستند.

برند کیف ایرانی

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سابقه استفاده از چرم در تولید کیف و کفش و لباس در ایران کم نیست. برندهای معروف کیف ایرانی اغلب از چرم‌های باکیفیت و مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل هم معروف و پرطرف‌دار شده‌اند. یکی از برندهای کیف ایرانی، چرمانی است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

بهترین مارک کیف زنانه ایرانی

برند چرمانی یکی از بهترین برندهای کیف زنانه در ایران است. مجموعه چرمانی در رقابت با دیگر برندهای معروف کیف ایرانی می‌کوشد محصولات مرغوب‌تر و باکیفیت‌تری را به بازار عرضه کند. این برند داخلی با محصولات متنوع و خاصی که تولید می‌کند ثابت کرده برند کیف ایرانی در صورتی که حمایت شود، هیچ امتیازی کمتر از برندهای کیف خارجی نخواهد داشت.

سخن آخر

اگر شما هم از آن دسته خانم‌های خوش‌سلیقه هستید که دوست دارید بهترین برندهای کیف زنانه را داشته باشید، برند چرمانی یک محصول اصیل ایرانی است که می‌توانید در کمد خود داشته باشید. مجموعه چرمانی تلاش می‌کند در کالکشن کیف زنانه خود بهترین محصولات را باکیفیت عالی برای شما عزیزان عرضه کند. می‌توانید با ثبت سفارش محصول دلخواه خود در فروشگاه چرمانی از میان انواع کیف دوشی، کیف مجلسی یا کیف اداری، سفارشتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. با محصولات چرمانی، اصیل و خوش استایل ظاهر شوید.
 

پست های پر طرفدار به سلیقه شما

بهترین برند های کیف زنانه

می‌توان گفت وجود حداقل یک کیف زنانه از یک برند کیف معروف در کمد هر خانمی ضروری است. معمولاً ارزش یک کیف به جنس آن بستگی دارد. در این مطلب از چرمانی شما را با بهترین برندهای کیف زنانه آشنا می‌کنیم ادامه..

راهنمای انتخاب رنگ برای کیف های چرم

ادامه..

معرفی کیف های اداری زنانه

ادامه..

نظرات

powered by TagBaz | all rights reserved