سبد خرید

کل فاکتور

ساخت حساب

راهنمای انتخاب رنگ برای کیف های چرم

خانه / وبلاگ / راهنمای انتخاب رنگ برای کیف های چرم

موضوع

کیف زنانه چرم و انواع آن از اکسسوری‌های کاربردی در استایل خانم‌ها است. یکی از فاکتورهای مهم در داشتن استایل زیبا و شیک انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه است. ویژگی مهم استفاده از چرم در طراحی و تولید کیف زنانه، تنوع در رنگ‌بندی آن است. در ست کیف چرمی زنانه با استایل، انتخاب رنگ مناسب اهمیت زیادی دارد. بر اساس استایل انتخابی مانند استایل کژوال، استایل کلاسیک، استایل رسمی و غیره می‌توانید از مدل‌های مختلف کیف زنانه و رنگ‌های آن استفاده کنید. در ادامه مطلب از وب‌سایت چرمانی ارائه‌دهنده انواع کیف‌های چرم، به بررسی انواع رنگ چرم و نحوه ست‌کردن آن می‌پردازیم. 

چرم چیست؟

به ترکیب پوست حیوانات با پوست درخت بلوط، کاج، صنوبر، زاج سفید، کائوچو و مواد شیمیایی دیگر که به انعطاف‌پذیری آن کمک می‌کنند چرم گفته می‌شود. چرم در حالت کلی به دودسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم می‌شود که هر کدام دسته‌بندی‌های خود را دارند. آشنایی با انواع چرم می‌تواند به شما در انتخاب و خرید کمک کند. انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه بر اساس نوع چرم به‌کاررفته در تولید آن می‌تواند متفاوت باشد. کیف چرمی زنانه با تنوع در رنگ و مدل، انتخاب را برای خانم‌ها بسیار راحت کرده است. خانم‌ها می‌توانند کیف چرم خود را با کفش، روسری یا مانتو خود به‌راحتی ست کنند و استایل شیکی را رقم بزنند. 

انواع رنگ چرم و نحوه ست‌کردن آن

باید به این نکته توجه داشته باشید که بسته به روش دباغی و نوع چرم، میزان نفوذ رنگ در چرم و تثبیت‌شدن آن متفاوت خواهد بود. به همین جهت تنوع در رنگ‌بندی چرم و استفاده در دوخت کیف چرمی زنانه بالا است. انواع رنگ چرم و نحوه ست کردن آن عبارت‌اند از:

1. رنگ چرم طبیعی

استفاده از رنگ چرم طبیعی به دلیل اضافه‌نشدن رنگ دیگر و بکربودن، دوست‌داشتنی و بسیار گرم است. در انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه رنگ چرم طبیعی به‌راحتی با رنگ‌های طوسی، زرد، نارنجی و خاکستری ست می‌شود. 

2. رنگ چرم سیاه

یکی از رنگ‌هایی که به‌راحتی با تمام‌رنگ‌ها ست می‌شود، رنگ سیاه یا مشکی است. خنثی بودن رنگ مشکی باعث شده است در تمام آیتم‌ها مانند لباس، کیف زنانه و کفش با هر رنگی ست شود و استایل‌های جذابی را رقم بزند. رنگ چرم سیاه بسیار شیک و کلاسیک است و ست‌شدن آن با رنگ‌هایی مانند زرد و سفید خاص و جذاب است. در انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه رنگ مشکی جایگاه ویژه‌ای دارد و باتوجه‌به طبیعی بودن چرم، جلوه خاصی دارد. استفاده از کیف چرم زنانه مشکی برای استایل‌های کلاسیک، رسمی، مجلسی و اسپرت کاربردی است. 

3. رنگ چرم طوسی

در بین تمام طیف‌های رنگی یکی دیگر از رنگ‌های خنثی و پرطرف‌دار رنگ طوسی است. در بین انواع چرم رنگ طوسی هم کاربرد زیادی دارد. رنگ چرم طوسی ست‌های جذابی را با رنگ‌های سیاه یا مشکی، سبز، زرد، قهوه‌ای و خاکستری رقم می‌زند. در ست کیف چرمی زنانه طوسی رنگ می‌توانید رنگ شال و کفش خود را از رنگ‌های نامبرده انتخاب کنید. فراموش نکند انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه باتوجه‌به تنوع بالا، به نوع استایل و سبک لباس پوشیدن شما بستگی دارد. رنگ طوسی برای کیف‌های دستی مناسب است. 

4. رنگ چرم قهوه‌ای

یکی از رنگ‌های سازگار با طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای است. رنگ چرم قهوه‌ای زیبایی خاصی دارد و باتوجه‌به طیف‌های متفاوت، می‌توان به‌راحتی آن را با رنگ‌های زرد، قرمز و خاکستری ست کرد. در انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه همیشه رنگ قهوه‌ای جایگاه ویژه‌ای دارد و به زیباتر شدن استایل کمک زیادی می‌کند. همچنین به دلیل طبیعی و گرم بودن با رنگ پوست خوب ترکیب می‌شود.

5. رنگ چرم خاکستری و زرد

از دیگر رنگ‌های مورداستفاده در چرم می‌توانیم به رنگ خاکستری و زرد اشاره کنیم. در کیف‌های زنانه چرم از رنگ‌های خاکستری و به‌خصوص رنگ زرد برای استایل‌های اسپرت دخترانه زیاد استفاده می‌شود. رنگ‌های صورتی، قرمز، زرد، نارنجی و آبی به‌خوبی با رنگ خاکستری ست می‌شوند. هنگام استفاده از کیف چرم زنانه زرد می‌توانید آن را با رنگ‌های قهوه‌ای، سبز تیره، مشکی و خاکستری ست کنید. 

6. رنگ چرم قرمز

یکی از رنگ‌هایی که جذابیت زیادی دارد، رنگ قرمز است. رنگ چرم قرمز به‌راحتی با رنگ‌های سفید، طوسی، سبز تیره، مشکی و خاکستری ست می‌شود. استفاده از کیف زنانه چرم به رنگ قرمز علاوه بر شاد بودن، جذابیت کیف و استایل شما را بیشتر می‌کند. 

7. رنگ چرم سبز

رنگ چرم سبز هم یکی از رنگ‌های کاربردی و پرطرف‌دار در طراحی و دوخت انواع کیف زنانه چرم است. اگر در انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه رنگ سبز را انتخاب کردید، می‌توانید آن را با رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری و قهوه‌ای ست کنید. 
از دیگر رنگ‌های چرم می‌توانیم به رنگ‌هایی طلایی، نارنجی، صورتی و آبی اشاره کنیم. برای ست‌کردن رنگ‌های چرم به‌کاررفته در تولید انواع کیف های زنانه و دخترانه باید رنگ‌های مناسب با یکدیگر را ترکیب کنید. 

چه رنگی را برای ست کیف چرمی زنانه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب رنگ ست کیف چرمی زنانه لازم است به فاکتورهای سلیقه، نوع لباس پوشیدن و سبک استایل خود توجه کنیم. باتوجه‌به تنوع بالا در رنگ باید هنگام استفاده از کیف چرمی زنانه رنگی را انتخاب کنیم که بهترین ظاهر را برای ما به ارمغان آورد. باتوجه‌به رنگ لباس پوشیده شده و اینکه در چه محیطی قرار است از آن استفاده کنیم؛ می‌توانیم انتخاب مناسبی داشته باشیم. برای استفاده روزانه می‌توانیم از کیف‌های چرم با رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای، کرم و خاکستری استفاده کنیم که به‌خوبی با لباس‌های روزانه هماهنگی دارد. انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه را می‌توانیم بر اساس فعالیت‌های روزانه هم انجام دهیم. استفاده از کیف چرم قهوه‌ای و مشکی برای محیط کار یا رسمی گزینه مناسبی است. در فضاهای باز و در کنار خانواده و دوستان می‌توانیم از رنگ‌های جذاب و شاد استفاده کنیم. 

جمع‌بندی 

ست کیف چرمی زنانه با اکسسوری‌ها و آیتم‌های دیگر پوشش، باعث زیبایی بیشتر استایل می‌شود. انتخاب رنگ کیف های چرمی زنانه باتوجه‌به تنوع بالا در زیباتر کردن استایل کمک زیادی می‌کند. کیف چرم زنانه در کنار آیتم رنگ، در مدل‌های مختلف مانند کیف دوشی، کیف‌دستی، کیف کوله‌ای و غیره در بازار موجود است. خانم‌ها می‌توانند بر اساس استایل، فرم بدن و رنگ پوست مدل‌ها و رنگ‌های مختلف آن را در استایل خود استفاده کنند. در خرید انواع کیف زنانه چرم سعی کنید به کیفیت آن توجه داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی چرمانی که ارائه‌دهنده انواع کیف‌های اداری، انواع کیف مجلسی و انواع کیف دوشی است، می‌توانید زیباترین و باکیفیت‌ترین مدل‌ها را ببینید و با اطمینان خرید کنید. فراموش نکنید با عضویت در باشگاه مشتریان چرمانی می‌توانید از تخفیف‌ها باخبر شوید.  
 

پست های پر طرفدار به سلیقه شما

بهترین برند های کیف زنانه

می‌توان گفت وجود حداقل یک کیف زنانه از یک برند کیف معروف در کمد هر خانمی ضروری است. معمولاً ارزش یک کیف به جنس آن بستگی دارد. در این مطلب از چرمانی شما را با بهترین برندهای کیف زنانه آشنا می‌کنیم ادامه..

راهنمای انتخاب رنگ برای کیف های چرم

ادامه..

معرفی کیف های اداری زنانه

ادامه..

نظرات

powered by TagBaz | all rights reserved